پیروزی فدرر، نادال و ویلیامز در روز حذف شاراپووا و تیم
 
فال روزانه
فال روزانه

در روز دوم تنیس ویمبلدون تنیسورهای سرشناس پیروز شدند اما چند شگفتی نیز اتفاق افتاد.

به گزارش ایسنا، روز دوم تنیس ویمبلدون با پیروزی تنیسورهای مطرح و حذف مرد شماره چهار جهان به پایان رسید.

رافائل نادال در دور نخست به مصاف یویشی سوگیتا ژاپنی رفت و سه بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان در ست نخست ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد و ست دوم را به راحتی با نتیجه ۶ بر یک پشت سر گذاشت. در ست آخر تنیسور ژاپنی توانست رقابت تقریباً نزدیکی را به نمایش بگذارد اما نتوانست آن را تا پایان ست حفظ کند. در نهایت نادال با پیروزی ۶ بر ۳ به دور بعد صعود کرد.

در دیگر بازی مهم بخش مردان راجر فدرر برابر لوید هریس قرار گرفت و ۳ بر یک حریف آفریقایی‌اش را شکست داد. هریس در ست نخست همه را شگفت‌زده کرد و توانست مرد شماره ۳ جهان را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست دهد. در ادامه فدرر نشان داد که آن ست یک اتفاق بوده است و توانست ست‌های دوم تا چهارم را با نتایج ۶ بر یک، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۲ به خود اختصاص دهد.

دومینیک تیم، مرد شماره چهار جهان با شکست ۳ بر یک مقابل سم کری از صعود به دور بعد باز ماند تا روز دوم ویمبلدون هم با شگفتی همراه شود. تنیسور اتریشی در ست نخست ۷ بر ۶ پیروز شد اما سه ست بعدی را با نتایج ۷ بر ۶، ۶ بر ۳ و ۶ بر صفر واگذار کرد.

در این روز کریوس، باقداتیس، سیمون، سونگا و شوارتسمن به دور دوم صعود کردند.

در بخش بانوان اشلی بارتی برابر سایسای ژنگ قرار گرفت و توانست ۲ بر صفر حریف چینی‌اش را شکست دهد. بانوی شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به خود اختصاص داد. تنیسور استرالیایی به دور بعد راه یافت.

سرنا ویلیامز به مصاف جولیا گاتو رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۲ پیروز شد اما در ست دوم در یک بازی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۵ حریف ایتالیی‌اش را شکست داد.

دیدار ماریا شاراپووا و پرمانتی به دلیل آسیب دیدگی تنیسور روسی نیمه تمام ماند. بر این اساس پرمانتی به دور دوم صعود کرد و شاراپووا حذف شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 17:47
فال روزانه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فال روزانه و آدرس daily-omen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت: