سرنا ویلیامز سخت‌ترین رقیب آنجلیک کربر
 
فال روزانه
فال روزانه

آنجلیک کربر تنیسور مطرح بانوان جهان در گفت‌وگویی تاکید کرد سرنا ویلیامز بهترین ورزشکار این رشته و مهمترین رقیب اوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنجلیک کربر تنیسور مطرح بانوان جهان درباره رویارویی با سرنا ویلیامز در مسابقات ویبملدون، گفت: چیزی که الان مهم به شمار می‌رود دیدار نخست است. مسابقه دوم، سوم و چهارم چیست؟ الان اصلا این موضوع مهم نیست. برای من مهمترین چیز بازی نخست است بعد از آن روز به روز جلو می‌روم.

وی افزود: هر اتفاقی به ویژه در گرنداسلم ممکن است رخ دهد. البته همیشه رقیبان سخت وجود دارند و اگر شما می‌خواهید به عنوان قهرمانی برسید باید همه آنها را شکست دهید.

کربر تنیسور مطرح آلمان با اشاره به حضور سرنا ویلیامز در مسابقات ویمبلدون، خاطرنشان کرد: برای من سرنا یکی از بهترین تنیسورهای جهان و قهرمان است. ببینید چطور هنوز مسابقه می‌دهد و تلاش می‌کند بهترین بازی‌هایش را انجام دهد. ویلیامز یکی از سخت‌ترین حریفان است.

کربر یادآور شد: سرنا ویلیامز ورزشکار باتجربه‌ای است و تلاش می‌کند بهترین مسابقات را داشته باشد. نسل جدید هم در تنیس رشد می‌کند اما برای من هنوز سرنا بهترین است.

 

منبع: خبرگزاری فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 13:59
فال روزانه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فال روزانه و آدرس daily-omen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت: