استراماچونی: طرفداران می‌خواهند فوتبال ایتالیا را پیاده کنم
 
فال روزانه
فال روزانه

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت:شنیده بودم ایرانی ها میهمان نواز هستند ولی خودم کاملا این موضوع را با چشمانم دیدم و تجربه کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، آندره‌آ استراماچونی سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امرور در هتل آکادمی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

*شنیده بودم ایرانی ها میهمان نواز هستند

وی در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت:من در ابتدای صحبت هایم از مدیرعامل و هیات مدیره تشکر می کنم. شنیده بودم ایرانی ها میهمان نواز هستند ولی خودم کاملا این موضوع را با چشمانم دیدم و تجربه کردم. افتخار می کنم که در استقلال و ایران هستم. 

* می دانم مسئولیت مهمی در استقلال دارم

وی تاکید کرد: می دانم مسئولیت مهمی در استقلال دارم. از سفیر ایتالیا ممنونم که اینجا هستند. یکی از دلایل حضورم در استقلال رابطه خوب ایران و ایتالیا است.

* طرفداران استقلال می خواهند فوتبال ایتالیا را پیاده کنم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در ادامه صحبت های خود گفت: می دانم کار راحتی در استقلال ندارم. فوتبال ایران و ایتالیا خیلی متفاوت است. می دانم طرفداران استقلال از من می‌خواهند که فوتبال ایتالیایی را در اینجا اجرا کنم.من از طرفداران استقلال ممنونم که از من خیلی حمایت کردند و از زمانی که آمدم استقبال خوبی انجام دادند.

 

منبع: خبرگزاری فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 30 خرداد 1398برچسب:, :: 19:47
فال روزانه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فال روزانه و آدرس daily-omen.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت: